Mini order op Kenzaa.nl

Ik heb wat besteld op Kenzaa.nl, ik kon deze dingen echt niet laten staan :o

Op het eerste gezicht lijkt deze koperen ketting erg ‘simpel’.
Ook leuk vind ik als je buiten “gewoon twee cirkels” er een diepere betekenis bij kan denken, die kan je zelf ook verzinnen.
Ligt het nu aan mij of wil ik bij elk accesoire steeds een verhaaltje verzinnen? – € 4,95

***

Big news! Ik heb eindelijk een mooie vest gevonden met een apart model :) Leuk gebreien trouwens, dat vind ik zeker en vast een plusplunt! – €19.95

De modellen van de website vind ik erg leuk, ze zien er allemaal zo lief uit!  :)

[Edit] 13/11 Hoera, mijn bestelling is aangekomen! Zo snel![/Edit]

Xoxo ♥

2 Responses to Mini order op Kenzaa.nl

  1. sunshine says:

    Leuke “stuff”! Geniet er maar van :)

  2. Gossiptimes says:

    leuke dinge !

Geef een reactie

