Examens!

In de meeste scholen in België hebben ze examens, zo ook in mijn school.

En ja! Dat is de reden van mijn langdurige afwezigheid op Fashionable zippers.. :( Ik hoop dat jullie zich niet al te ongerust maken over de situatie van de blog, ik ben zeker niet van plan om te stoppen! Ik heb gewoon geen vrije tijd meer, om eerlijk te zijn. Buiten mijn tv-tijd dan..

Ik ben tot en met 21 december nog bezig met mijn examens, dus neem me dat asjeblieft niet kwalijk.

Voor diegene die ook examens hebben: erg veel succes en laat eens zien wat je in je hebt! Leren is no problem, maar probeer het effectief ook te begrijpen wat je leert, zo heb je er over enkele jaren nog altijd wat aan!

Nog enkele tips:

* Focus je zeer goed op wat je leert
* Emoties: wees nieuwsgierig! *Oh, ik vraag me eigenlijk wel af, hoe dat in elkaar zit!*
* Herhalen: herhaling is nodig dames, zelfs de simpelste woordenschat kan je beter herhalen!

* Zintuigen: spreek, duid aan, wijs ernaar, luister (en ruik, haha)

* Actief: vertel het aan je ouders, je zus, je broer of je lievelingsbeertje hoe de transport van enzymen gebeurt :-)

♥ Yasemin

3 Responses to Examens!

  1. Gossiptimes says:

    succes ermee!

  2. lies says:

    Gelukkig heb ik nog geen examens!!

Geef een reactie

