Bare trees+snow=sun in my eyes

De zonnige middag

Het verkeer in België is terrible. Girls, als jullie hier niet hoeven te zijn, blijf dan lekker thuis! (Tenzij je komt om te shoppen, dan houd ik niemand tegen!) Van shoppen krijg je het trouwens lekker warm. Ik ben vorig weekend een beetje gaan shoppen met daddy :) Daar komt nog een shoplogje van.

Mijn examens zijn gedaan en ik heb mijn rapport vrijdagmiddag gekregen. En alles is goed! Ik ben zo trots op mezelf voor wiskunde. 10% gestegen met mijn examen! :o Wiskunde is echt mijn baalvak, om het zo te zeggen, ik heb er wel wat moeite voor moeten doen. Happy me! :3

En dat sneeuw doet ook niet veel goeds, hè! Heel veel bussen komen gewoon niét. Gelukkig zijn er mensen die dat weten en me dat dan zeggen, want ik ben op dat vlak wel erg hoopvol. Ik blijf rustig wachten, haha.

En Gosh wat word ik zo lui van dit weer. We gaan niet op vakantie, dus blijf ik lekker thuis, gelukkig heb ik wel mijn plannen, jullie ook? Ik verklap wel in mijn volgend blogje wat ik doe, als ik me echt verveel, haha.

Sommigen zullen zich verbazen.

♥ Yasemin

2 Responses to Bare trees+snow=sun in my eyes

  1. Gossiptimes says:

    wat fijn voor je examen!

  2. Judith says:

    Leuk dat je examens goed gegaan zijn!
    Ja inderdaad, in België is het nogal moeilijk op de weg.

Geef een reactie

