Mijn 6 goede, haalbare voornemens

Elk jaar heb ik het gevoel alsof ik mijn voornemens nooit zal halen. Wel, nu heb ik ergens (toen ik “goede voornemens” intypte bij Google) gelezen dat je je voornemens zeker niet de 31ste december moet beslissen, of in het begin van het nieuwe jaar, maar écht op voorhand.

En met de inspiratie die ik kreeg van sommige websites, heb ik er 6 gevormd.

Mijn 6 goede voornemens:

1. Beter met mijn tijd leren omgaan (Vooral bij afspraakjes!)

2. Spaarzamer omgaan met geld (Mijn bankrekening is snel leeggeplunderd :(

3. Meer tijd besteden aan vrienden en familie (Meer ‘spelen’ met mijn kleine neefjes en nichtjes!)

4. Anderen vaker helpen (Of het nu écht nodig is of niet, gewoon helpen!)

5. Meer bewegen (5’/dag op de hometrainer is genoeg :p)

6. Iets nieuws leren (SKIP!, dit doe ik op school al)

Ik raad jullie dus aan, om er nu al mee te beginnen! Wat staat er dit jaar op jullie lijstje?

4 Responses to Mijn 6 goede, haalbare voornemens

  1. lies says:

    Ik haat Goede voornemens! haha. Ik heb er eigenlijk nog geen :O

  2. Gossiptimes says:

    haha succes.
    ik ga der niet aan beginnen, hou me er toch niet aan xd

  3. Caramelle says:

    Mijn eindexamen halen & mijn buikje wegwerken hihi.

  4. Marie says:

    Ik heb eigenlijk geen voornemens, maar die van jouw kun je hopelijk ‘uithouden’.
    x

Geef een reactie

