Tag: Wat zit er in..

Wat zit er nu in…
je broekzakken: 2 (propere ! :p)zakdoekjes
je jaszakken: niets
je tas die je het laatst hebt gebruikt: mijn portemonnee, huissleutels, blauwe pen, elastieke haarband, lippenbalsem, wanten, schriftje, paraplu en mijn busabonnement

Wat zit er in:
je mond: niets
de koektrommel: koekjes en snoepjes enzo, ze zijn niet gescheiden in 2 trommels eigenlijk.
de snoeptrommel: zie vorige
de koelkast: Hmm, ik krijg stilaan honger.
cd speler: niets
dvd speler: niets
het bureau: wekker, bureaulampje, een te grote armband van op vakantie, schriftje, een paar uit folders gescheurde bladen, een naald, een naaiprojectje, een notitieschriftje
de salontafel: reclamefolders, de dagelijkse krant, de afstandsbedieningen en waarschijnlijk 2 vette crèmes als die van Nivea en Dove :p verder weet ik het niet van buiten
de vensterbank: plantjes

Een foto gevonden op Tumblr

het bed: mijn zus heeft net mijn nieuwe pyjamabroek op mijn bed gelegd en voor de rest ligt er niets op mijn bed
het nachtkastje: een Barbiepop (met een sjaal om die ik heb gebreien voor haar voor ik een Barbie had gekocht, haha, ik had alles al in gedachte)
het aanrecht: een mand en wat fruit en groente
de grond (naast meubels): mijn elektrische verwarming en een doos vol Diddl die ik kwijt moet, en verder niet veel, omdat ik alles opgeruimd houd
de stoelen: niets
de bank: kussens en misschien 1 afstandsbediening
de wastafel: een paar reinigingsproducten van mijn zus, tandenborstels, 2 of 3 tandpasta’s, een speciaal product, een speld dat ik daar ben vergeten, wat ik me opeens herinner.. en nog meer :)

Je mag de tag zelf invullen op je blog als je wil.

Yasemin ♥

3 Responses to Tag: Wat zit er in..

  1. Marie says:

    Haha! Leuke tag zeg!
    x

  2. Dorien says:

    Leuke blog heb je :D ! Ook best een leuke tag, misschien doe ik hem ook nog wel eens :p

  3. Gossiptimes says:

    haha leuke tag!

Geef een reactie

