What happened The Night Before

Als iemand de liefde die hij voordien had niet meer toont en hij in tegengestelde gevoelens denkt, kan je het liedje misschien beter begrijpen.

In elk geval.. ik had die gedachte toen ik het nummer hoorde :)

♥ Yasemin

5 Responses to What happened The Night Before

  1. lies says:

    Mooi liedje..

    ‘Over je reactie;
    Natuurlijk wil ik dat doen! (Dan moet ik wel nog even kijken wanneer ik tijd heb.. ik heb het best druk met school) Maar bedoel je nou die die ik gepimpt of die van de Primark?

  2. Marie says:

    Jammer, het liedje werkt bij mij niet.
    x

Geef een reactie

