Getest: Kruidvat Bodymilk Aloë Vera


(€4.39 – 500 ml)

Het belooft:
Kruidvat Bodymilk Aloë Vera beschermt en verzorgt de droge huid. De toegevoegde ingrediënten Sheabutter en Aloë Vera hebben een vochtinbrengende en beschermende werking. De bodymilk trekt snel in de huid zonder vet aan te voelen.

Verpakking:
De verpakking vind ik niet heel bijzonder, maar door het doorzichtig busje lijkt het wel “Koop me” te roepen. De kleuren op de verpakking (groen-roos) zijn leuk voor op de kast.

Geur:
Het heeft een speciale geur, niet sterk maar aangenaam om op je lichaam te hebben. Als je het ruikt, doet de zachte geur me denken aan de natuur.

Gebruik:
Het is geschikt voor de droge huid. Het heeft een lichte textuur en is niet vettig en smeert goed uit. Het ruikt heel goed tijdens het smeren.

Tevreden?:
Ja, het is zeker geen miskoop. Ik ben over het algemeen ook wel tevreden over de Kruidvatproducten.
Vergeleken met de inhoud en de kwaliteit is de prijs zeker goed.

Cijfer:
8,5/10

Mening van Seeske

Nog een fijne zondag!

3 Responses to Getest: Kruidvat Bodymilk Aloë Vera

  1. Marie says:

    Mmh lijkt me toch wel een goed product.
    x

  2. Yasmine says:

    Hmm, ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe body milk :)

    & bedankt voor je reacties! Haha, hoe ik me knot maak.. Eh, ik haal me haar zeg maar één keer voor de helft door een elastiekje, dan draai ik het elastiekje en draai ik um een keer terug. Wil best wel een keer een how-to maken, aangezien dit vast niet echt duidelijk klinkt? :P

    liefs!

  3. Gossiptimes says:

    hmm best goed eigk!

Geef een reactie

