Sales tot 50% bij DP: Wees er snel bij!

Het is lang geleden dat ik nog eens van me heb laten horen, mijn excuses daarvoor. Ik heb geen tijd gehad door alle (pieeeeep) herhalingstoetsen voor school. En je moest eens weten.. ik ben écht écht ééécht een luie leerling! Opletten doe ik wel, maar als het er op aankomt, is leren zooo saai! Ik heb trouwens vandaag mijn rapport gekregen, mijn punten waren schitterend! (Behalve voor L.O. (=gym) maarrehh.., that doesn’t make any sense!!)

Ik heb voor jullie echter beter nieuws :3 Ik heb leuke jurkjes gezien bij de sales van Dorothy Perkins, nu net, dacht ik, dit moét ik vertellen aan de chickies :D

Heb ik jullie al blijer gemaakt? :) Nuja, de zon schijnt wel, maar het blijft freezing koud! Warm je je bij de gedachte eens op dat je rondhuppelde in één van de DP-jurkjes :) laat ik jullie er een paar zien:

# Was £35.00 # Now £20.00

£40.00

# Was £38.00 # Now £20.00

# Was £35.00 # Now £17.00

# Was £42.00 # Now £30.00

Er zijn eigenlijk verschillende kledingstukken en zelfs accesoires..

En denk erom: oogjes open en snaveltjes toe!

(Duh want, als je straks je BFF laat weten dat er een sùpercoole sale is op DP en zij het laatste kousenexemplaar koopt met de leuke giraffen op, kan JIJ die niet meer nemen!!!) :o

Nee hoor ik wijk even af, ik moest gewoon opeens denken aan Fabeltjesland :’)

♥ Kisss, Yasemin

One Response to Sales tot 50% bij DP: Wees er snel bij!

  1. Sunshine says:

    De jurkjes zijn wel mooi, behalve de laatste. Die is te ouderwets en ziet er grauw uit…

Geef een reactie

