Zomerjurkjes

We zijn nu officieel in de zomertijd, een reden te meer om ons wat meer op de zomer te focussen. Ik check regelmatig Kenzaa op nieuwigheden, dat maakt me echt wel vrolijk! :)

Er zijn weer allemaal leuke jurkjes gearriveerd zie ik. Laat ik jullie een overzicht geven van de leukste.. ?

^ Mijn lievelingsjurkje!
^ Zo schattig! Jammer dat het een beetje té kort is..
^ Heerlijk zacht kleurtje :)
^ Mini ft. Maxi, de maxi’s zijn deze zomer ook weer te zien, maar in minder felle kleuren, haal die maxi maar weer uit te kast dus!
^ Zou schattig (en simpel stylish) zijn met een zwarte maillot er onder aan en een klein lederkleurig heuptasje :)
^ Fleurige bloemetjes om het een extra zomers tintje te geven
^ Country-styled jurkje met een licht kleurtje, mooi!
^ De leukste zomerkleuren bijeen maakt van jou de mooiste FlowerQueen! :)
En een zomerse ring om het af te sluiten! :)

Welk jurkje moét jij hebben? Hoort de Maxi Dress (nog) tot jouw top 3?

♥ Yasemin

7 Responses to Zomerjurkjes

  1. Gossiptimes says:

    zitten echt leuke bij, schattig ;p

  2. Marie says:

    Wauw super leuke kleedjes!
    x

  3. Kylie says:

    Wauw wat een mooie jurkjes zijn dat!

    & dankjewel voor je lieve berichtje op mijn blog :D !
    Dat beestje is mijn fretje Zoë, leuk is ze he! haha..

    Leuke blog is dit, ik kom zeker vaker kijken!

    Liefss xx

  4. Imelda says:

    Allemaal even mooi!

  5. hey!! ze zijn super mooi maar mijn vraag waar kan je zo van die jurkjes kopen ?!!

    alvast bedankt!!

Geef een reactie

