How-to: quick, easy evening make-up and hair tutorial

Ik heb een leuk filmpje gevonden om een snelle look te vormen als je nog maar een halfuur hebt om je op te tutten. Ik heb me onder andere ook geabonneerd op deze kanaal omdat ze vrij duidelijk Engels spreken, zo kan ik ook mijn Engels verbeteren, wie weet? :D Al heb ik helemaal geen problemen met mijn Engels, haha..

Bye bye beautiful sushies! •

2 Responses to How-to: quick, easy evening make-up and hair tutorial

  1. ik ben eerlijk gezegd VERSLAAFD aan pixiwoo:) ze zijn gewoon geweldig maal duizend:)

  2. Marie says:

    Super leuke look! Ik vind vooral haar haar super!
    x

Geef een reactie

