1ste outfitfoto

Dit ben ik. Gewoonlijk zet ik geen foto’s van mezelf op de website, uit principe, maar dit is uitzonderlijk :-) Let niet op mijn kousen, mijn voeten bevroren énorm daarnet!
-Donkere gebloemde harembroek (uit ma’s kast)
-Viscose riem gestrikt (van een winterjas)
-Denim jacket (Van Hassels, oud)
-Schoudertasje (C&A, oud)
-Vintage witte kralenketting (markt?, oud)

Met andere woorden: ik heb veel spulletjes uit mijn garderode uitgezocht die ik allang niet had aangedaan (of nooit heb aangedaan) om een outfitfoto te maken :D
Deze outfit bestaat uit veel goedkope items (behalve de vest) maar moest ik een beetje langer zijn, een panty/kousenbroek (maillot) er onder aangedaan hebben met leuke pumps en mijn haar opgestoken, zou het er even leuk uitgezien hebben zoals de Hollywoodsterren het doen. Het is maar hoe je het presenteert natuurlijk, probeer ik hiermee aan te geven :)

In de dorpjes in Turkije dragen ze de donkere gebloemde harembroeken elke dag. Dat is vooral om makkelijk te kunnen bewegen als ze naar het veld gaan. Leuk om te weten voor jullie, dacht ik :-)

Groetjes, Yasemin ♥

4 Responses to 1ste outfitfoto

  1. sofie says:

    supermooie broek!
    x

  2. Kim says:

    Wow, zo’n outfit ben ik niet gewoon van je! ;d

Geef een reactie

