3suisses Lente-zomer

Het kan raar klinken maar: ik ontvang écht niet graag zo van die kleine foldertjes van online webwinkels. Ik zag gisteren een reclamefoldertje liggen op de tafel van 3suisses (en liet hem overigens gewoon daar liggen) maar vandaag besloot ik hem toch te openen. (Misschien is 1 van de redenen dat ik ze haat wel omdat er veel “gratis dit! gratis dat!”-reclame bij wordt gestoken..)

In ieder geval wilde ik deze keer jullie mijn favorieten tonen voor de lente/komende zomer : )

Wit is in. Het is wel niet bestemd voor iedereen, maar er is een ruime aanbod aan allerlei modellen in verschillende winkelketens, uitzoeken maaaarrr!

♥-*-♥

Vooral het rechtste ziet er lekker zomers (eventueel met een wavy beach-kapsel) :)

♥-*-♥

De broek is eens wat anders dan je dagelijkse skinny: net wat we nodig hebben in een zomer waarin we alles mogen dragen. Het jurkje rechts toont ons aan dat de kleuren die voorkomen in de natuur ook in de zomer prima kunnen gedragen worden en niet alleen in de herfst.

♥-*-♥

De open lederen schoenen blijven nog wel een tijdje in, ook in de zomer! Door de vrolijke kleurtjes laat de bustierjurk je sombere dagen achterwege.

♥-*-♥

Het is de eerste keer dat ik zoiets doe, dus wil ik jullie vragen wat jullie ervan vonden :D Valt het te herhalen of niet?

♥ Yasemin

One Response to 3suisses Lente-zomer

  1. Dankjewel! Leuke blog en leuke kleren in deze catalogus!

    xx Marije

Geef een reactie

