Shall I move to #London?

Jipjip!

We zijn met het school voor 4 dagen naar Londen geweest! :)
Ik heb de lipstick van de onderste kleur van mijn lippen (roze) van de Primark van in Oxford Street (we hadden maar 2 uur de tijd en de Primark was in het ‘begin’). Ik zocht al heel lang een puur roze lipstick (ik gebruik het niet echt, maar het is wel leuk om het op te doen vind ik :D) en nu vond ik het zonder de bedoeling het te vinden, haha. De bovenste kleur is van de lipstick van Hema (n°25)

De nieuwe dingen waarmee ik terugkwam:

Sandals: Primark
Lipgloss: Primark
Lipstick: Primark
-Lipbalm: Boots
Tee: Primark
Ear rings: Mikey
Little Miss Daredevil: Fisher-Price
-Tanktop: Primark
-Socks: Primark
-Underwear: Primark
Pink cuff back top: Primark
-BBC neck keyring: gift, we visited the BBC :)
-Ticket of the musical show ‘Les Misérables’, was amazing by the way, although almost nobody understand the story very well..

Zoals je kan zien, erg weinig kunnen kopen de laatste dag, en erg veel roze in mijn aankoopjes, terwijl ik normaal niet graag roze spullen koop. Kleine veranderingen geven groot geluk, zoals ze zeggen, achja, changings, they keep you moving :) Jammer trouwens dat de lippenbalsem niet roze was, zoals de buitenkant.. maar voor £1.01 vond ik het echt goedkoop! Goede kwaliteit, niet te vet en niet te droog, wel een beetje naar de vette kant natuurlijk, hè :)

♥ Byee

One Response to Shall I move to #London?

  1. sofie says:

    superleuke spulletjes allemaal! Oh, ik wil echt zo graag nog eens naar de Primark gaan!!
    x

Geef een reactie

