Getest: Voetcrème Lavande Essentielle (YR)

Het belooft:
Intensief voedende voetcrème met essentiële olie van biologische lavendel. Dermatologisch getest.

Verpakking:
Aantrekkelijk, sober, niet teveel opsmuk.

Geur:
Ik ben erg positief over de geur. Als je het op je voeten doet, krijg je een erg intense geur, wat heel prettig is. Een ontspannende lavendelgeur.

Gebruik:
Je kunt de crème aanbrengen na een voetscrub.

Tevreden?:
Absoluut! De geur is fijn, mijn voeten zijn niet meer droog (het is een vochtinbrengende crème).

Cijfer:
9/10

Mening van Seeske

2 Responses to Getest: Voetcrème Lavande Essentielle (YR)

  1. Imelda says:

    Ik heb deze voetcrème ook en vind het geweldig!

  2. sofie says:

    wat klinkt die goed! dankjewel voor je review, ik heb die namelijk thuis ook liggen maar nog nooit gebruikt. ga het toch wel eens proberen denk ik nu ;)
    x

Geef een reactie

