Hi! What are you doing on my table?

Die examens toch hè.. ze nemen heel de maand juni in beslag (6 tot en met 21 juni).

Dit berichtje wilde ik even publiceren, omdat ik dus nu al weet dat ik niet actief ga zijn op het net.

Volgende week vrijdag neem ik misschien een adempauze (maar wel een werkuurtje voor Fashionable zippers!) en zet ik een shoplogje online.

Ik hoop natuurlijk dat mijn rapport goed is, zodat ik over kan naar het 5de, dus alles hangt daar van af (Oké, in het jaar door had ik best goede rapporten, maar so what? Mooi afsluiten is altijd tof!)..

Voor jullie hoop ik trouwens hetzelfde. Veel succes met de examens/proefwerken. Denk als je het niet meer ziet zitten vooral aan het moment waarop je een mooi resultaat zal behalen, veel fijner toch dan een rapport in je handen te hebben met allemaal onvoldoendes, hè?

Denk ook maar aan die leuke vakantie die op jullie te wachten staat, haha! :) ♥ ♥ ♥ ja ja.. V A K A N T I E ♥ ♥ ♥ wie denkt er nu niét aan, vooral met dit weer.. :D

xxx Yasemin ♥

One Response to Hi! What are you doing on my table?

  1. Angela Donava says:

    Super blog! J’aime le design!:)
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

Geef een reactie

