Shoplog!

Bracelet – C&A
Tee with bows at the back – a gift
Pink shirt – PRIMARK
Blue vest – Vero Moda
Ditsy shirt – a gift
Sandals – Pepa loves

Hebben jullie dat trouwens ook aan jullie handen, zo van die vage ‘vlekken’/’plekken’ op jullie handen? Ik merkte zonet dat het te zien is op de eerste foto.

Nog een fijne weekend iedereen! Ik ga mijn weekend in om te studeren voor mijn laatste examen (van dit schooljaar althans) van maandag: BIOLOGIE! ( Examens waren niet schitterend goed afgelopen btw, maar zolang ik mijn resultaten niet heb, kan ik natuurlijk niet oordelen! Ik heb immers nog nooit een onvoldoende gehaald op mijn rapporten, dus ik weet dat voorgevoel ook niet echt, ik voel me gewoon na élk examen slecht, haha) :/

Ohja! Btw, schrap die 15 en maak daar maar 16 van! Mijn verjaardag is passé! (3de) En het was feeeeeeeeeeeeeest, hihi, geld van mijn ouders, van mijn broer ook, leuke spulletjes van mijn zus en we gaan na mijn examens weer eens een dagje Meir’en in Antwerpen, yay! :D Wat heb ik die lange shopdagen die veel te snel voorbijgaan toch gemist! Jammer trouwens dat mijn verjaardag viel in het verlengd weekend waarna ik mijn eerste examen, wiskunde (hoofdvak), had :(

Kusjes ♥! xoxo

Geef een reactie

