morgen RAPPORT op het menu

Ik heb zenuwen..! Vooral door die warmte.. maar ook een beetje omdat ik morgen mijn resultaten krijg. De examens waar ik er welgeteld 10 van had, elke dag eentje.
De examens die zonder de weekenden 10 dagen lang duurde. De examens waar ik bijna een maand lang elke dag voor heb gestresseerd (en dan heb ik het nog niet over de weken en maanden die voorafgingen..).

Natuurlijk weet ik dat iedereen moeite doet voor zijn/haar proefwerkweken/examens, maar als die perioden voorbij zijn, is dat toch wel wennen aan het luie sfeertje en kan je je vrije tijd besteden zoals je wil omdat dat zware werk voorbij is :)

Geniet iedereen van de zon? Mijn vakantiekoppie kan het goede weer al nog niet zo goed aan :s En jammer van dat gedonder hierzo nu.. (heel de dag zon gehad)

xoxo Yasemin

2 Responses to morgen RAPPORT op het menu

  1. Marie says:

    Veel succes daar nog mee! Hoe ging het?
    x

Geef een reactie

