Getest: Herôme voedende nagelolie

Het belooft:
Kuur voor gezonde, veerkrachtige nagels! Deze olie met amandel- en citroenolie herstelt de conditie van zeer droge, breekbare nagels en nagelriemen.

Verpakking:
Simpel en verzorgd: er staat op wat er op moet staan, niet te veel, niet te weinig.

Geur:
De nagelolie ruikt overwegend naar citroen,  ik vind het geen storende geur.

Gebruik:
Gebruiksaanwijzing: Reinig de nagels met Herôme Caring Nail Polish Remover. Masseer de olie bij voorkeur ’s avonds in op de nagels en nagelriemen, in een kuur van 14 dagen. De olie is tevens geschikt voor droge teennagels.

Tevreden?:
Ja, mijn nagels werden er beter van terwijl ik de Herôme Caring Nail Polish Remover niet had gebruikt. Ik heb ook niet echt gemasseerd.. ik heb het er gewoon opgedaan met het borsteltje :) Na 14 dagen was bij mijn beschadigde teennagel mijn nagelriem mooi en waren de scheurinkjes in mijn nagel, die door het afprutsen van nagellak waren ontstaan, hersteld en gladder geworden :)

Je ziet toch wel een beetje verschil op de foto’s, maar, to be honest, in het echt ziet het er gaver uit dan hoe het er eerst uitzag ;) dit is een zelfgemaakte foto

Cijfer:
9/10

Het product is bij drogisterijen als Kruidvat bv. te koop aan €10.99

♥ Yasemin

2 Responses to Getest: Herôme voedende nagelolie

  1. Marie says:

    Ziet er goed uit!
    x

  2. Sunshine says:

    Bij mij had het niet zo’n groot effect. Tof voor jou!

Geef een reactie

