Explain briefly what you did

De klok tikt steeds sneller volgens mij, of is dat een illusie? De muggen zoemen maar rond en langs mijn oor, stiekem kook ik van woede maar, wat doe je daartegen?

Lekker vrije tijd in de zomer. Die vrije tijd vul ik met een sjaal te maken voor de winter. Wat vergeten wordt, is de herfst. De lente, daar spreken we niet over, dat is maar een tussenseizoen.

Tegen de middag.. Ik moet naar buiten, ik moet naar buiten, maar naar waar? Zie die pukkel nu eens op mijn gezicht. Moest ik een pukkelhoofd gehad hebben, zou het niet zo erg zijn geweest. Gelukkig heb ik er aan gezeten , anders zou hij niet uitgedroogd zijn (al was het erg hygiënisch verlopen, met 1001 reinigingsproducten en gezichtlotions naast me). Kan ik morgen misschien wel naar buiten?

Vandaag toch leuke dag gehad. Ik ben geen boekenwurm van nature maar mijn zus heeft die vieze virus doorgegeven aan me. Ik lees in Engelse klassiekers. Waar gaat de wereld naartoe als ik al vrijwillig in zo’n boek lees? (En daarbij moet ik ook zeggen: ik twijfelde zelfs om de Franse “Les Misérables II” te lezen, maar dat ging er echt over.. ik versta geen letter Frans uit de boekjes, mijn praktijk faalt echt)

Als we terugkomen op het feit dat er zich hier een dievegge bevindt in mijn kamer (who steals my blood.. pam pam mosquitos for example).. ik heb muggenmelk gebruikt, hopelijk gaat alles goed. Slaapwel, jij. Ik hou van j.. niemand

3 Responses to Explain briefly what you did

  1. Marie says:

    Ik haat muggen!
    x

  2. Dhini says:

    muggenmelk? nog nooit gehoord

Geef een reactie

