fashionable Fashionable zippers

De titel zegt het al, mijn Fashionable zippers is een beetje opgetut!

Die volumneuze haardos in de kop is van mij trouwens, haha.

Nadat ik de layout had aangepast, merkte ik opeens op dat het al laat geworden was. Achja, maakt niet uit, kon daarna toch niet slapen door die muggen in mijn kamer :)

PS: Menubalk is ook wat bijgewerkt. Jullie kunnen me nu trouwens volgen via Twitter(@goldenrobe).

+ vanaf nu link ik ook terug als je me linkt! (‘Linkpartners’) Schrijf een reactie op de pagina “Links”, die je ziet in het menu vanboven en je krijgt een linkje terug.

Wat vinden jullie van mijn “opgetut meisje”? Hahaha. :)

♥♥

3 Responses to fashionable Fashionable zippers

  1. Marie says:

    Ziet er leuke uit ;d.
    x

  2. Marie says:

    Ziet er leuk uit!
    x

  3. Dhini says:

    Handig met menubalk

Geef een reactie

