Pukkelpop just ended

Ik werd er stil van, toen ik het hoorde op de televisie. En zo erg, ze hadden een beeld over dat 3 tieners die aan de kust wonen (Pukkelpop was in Hasselt, provincie Limburg, Noord-oosten van België) die hun ouders niet konden bereiken. Zo kon 1 van de 3 haar vader eindelijk bereiken na 3 uur! Kwam hij hen ophalen en zag je dat meisje haar vader omhelzen. Echt zo’n omhelzing van.. “Eindelijk” Ik kan me voorstellen dat je niet wacht op zo’n triest weer.

Hierbij mijn steun aan allen die het hebben meegemaakt en ook aan de naastbestaanden van de overledenen.

Op dit moment hoor ik trouwens dat er 5 doden zijn en er hebben heel wat mensen schaafwonden. Pukkelpop gaat ook niet door in het weekend uit respect voor diegene die getroffen zijn.
Er is ook nog helemaal niet overlegd over een vergoeding voor de 60.000 à 70.000 mensen die op Pukkelpop waren en naar huis zijn moeten terugkeren (velen verbleven in opvangcentra en omdat mensen konden twitteren, maar niet bellen, hebben er ook verschillende inwoners van Hasselt laten weten dat er mensen bij hen konden overnachten in een warm bed, zie op twitter #hasselthelpt maar).

bron: VRT-nieuws

4 Responses to Pukkelpop just ended

  1. Marie says:

    Ik ben er ook stil van! 5 doden hé! En mijn zus was daar, gelukkig is ze ongedeerd.
    x

Geef een reactie

