Haul 23.08.2011

Ik heb mijn “Back 2 School”outfit (nog?) niet klaar staan. Jullie al wel? Wat zullen jullie aandoen op 1 september?


1. Guhl protect & repair hair cream – Dove deodorant beauty finish with beauty minerals – 3 curl rollers – Aloë Vera Body lotion (bought by Essenza)
2. 2 Catrice nail polishes: Nude(020 Cotton Candy At Eiffel Tower) and Bronx(460 In The Bronx) – Sixth scent.. EdT (bought by Essenza) – Cacharel Amor Amor EdT – VICKS Inhaler – Frishi air dispenser – 3 free samples, received by order from vitashop – Catrice White Kohl Kajal(040 White) – Short necklace from holiday with precious stones – Eye drops :( On holiday, the sun made my eyes look terrible.
3. Pull and Bear cute Jumper – LCW Ditsy Blouse – LCW Ditsy Blouse with Lines – LCW Blouse white-dark blue – Vero Moda Grey Cardigan
4. Lee Pants – New Look Chino pants – New Look Shirt – LCW Striped Shirt

Dit waren dus merendeels mijn aankoopjes die ik onder andere heb gekocht om leuke herinneringen over te houden aan mijn vakantie :)

♥♥

6 Responses to Haul 23.08.2011

  1. Marie says:

    Leuke aankopen! Ik heb zelf mijn ‘back-to-school’-outfit ook nog niet klaarliggen ^^.
    x

    • Marie says:

      & ik je kan nu eventjes (?) niet op mijn blog komen omdat web-log naar wordpress is aan het verhuizen en dat is zo’n heel proces, maar waarschijnlijk zal ik binnen de week er wel terug op kunnen ^^, of anders ga ik met een nieuwe blog beginnen op blogspot.
      x

  2. Dhini says:

    Wat leuke spullen heb je gekocht en best veel ook

  3. Dorien says:

    Beide bloesjes met de blauw-witte strepen vind ik echt super tof ;) !

  4. sofie says:

    die bloesjes zijn supercute! ♥

  5. Gossiptimes says:

    i like!

Geef een reactie

