Review: Guhl amandel-olie daily repair & protect crème

Het belooft:

  • direct effectief structuurherstel tot in de kern – voor soepel haar
  • tot 90% minder haarbreuk en beschermt tegen gespleten punten

Verpakking:
Frisse kleur voor haarproducten, leuk, tegenover die witte verpakkingen altijd.. :)

Geur:
 Er is een geen opvallende geur aanwezig, het ruikt een heel klein beetje naar amandel.

Gebruik:
Door het gehele haar verdelen of alleen de beschadigingen. Over handdoekdroog haar verdelen. Niet uitspoelen. 2-3 keer pompen is voldoende voor schouderlang haar.

Tevreden?:
Ik heb misschien wel een klein beetje minder opvallende haarbreuken sinds ik het gebruik, maar verder heb ik totaal geen vettigheidsgevoel als ik het aanbreng op mijn haar (wat ik eigenlijk liever heb, zodat het bij het föhnen lekker zacht wordt…). Op zich dus een vrij nutteloos product voor mij, ik gebruik het liever samen met mijn Studio Line Hot Straight van L’Oréal waar ik al eerder over geschreven had (die nog steeds niet op is, hihi!).

Cijfer:
6,5/10

Het product (135ml) is bij drogisterijen als Kruidvat, Essenza bv. te koop aan ongeveer €6.49

♥♥♥

One Response to Review: Guhl amandel-olie daily repair & protect crème

  1. Marie says:

    Jammer dat het niet al te goed is…
    x

Geef een reactie

