haul: budgetshopping chique

Vroeger stelde ik me steeds de vraag hoe de meisjes van de hogere graden er in slaagden om zich anders (chiquer) te kleeden dan de meisjes van de lagere graden met sportieve merkkledijlooks. #Jullie ook?

Ik kan wel beweren dat er meer studentjes van de lagere graden zo nu en dan met hun vrienden trekken naar de winkelstraatjes van Antwerpen, meer dan er werd gedaan in mijn tijd. Je hebt er wel leuke kledingzaken, maar speciaal is per definitie ‘anders’, dus kan je het buiten de grenzen van de winkelstraatjes van Antwerpen zoeken.. misschien wel dichterbij aan huis? Of wat dacht je van boetiekjes waar je blijkbaar al 1000 keer langs bent gepasseerd met de fiets?

Daarom raad ik jullie dus aan om eens op verkenning te gaan in de buurt waar jullie wonen, hihi. Met facebookpagina’s van kleine winkels (die nog niet zo bekend zijn, ontdek ze eerst!), die je via je vrienden hun facebook hebt gevonden, geraak je ook al een eindje ver.

Bowie showie! Ik ben de laatste tijd (net wanneer de strik wat minder "in" begint te worden..) nog méér fan van de strik dan ervoor! ♥

The lack of shiny sunnieshines doesn't mean I can't have stylish tops for the coming summer of 2012 I think!

Like school isn't about being smart and Queeny!

Dit zijn de redenen waarom ik op een roze wolk sta! Al ruim een maand. Toch blijven ze me zoveel positieve energie geven, zonder ophouden.

Ik ben al een anderhalve week ziek, maar in feite zie je dat alleen maar aan mijn oogkringen.. en mijn luidruchtig gehoest.

Gelukkig heb ik nog mijn gezellige kamer die ondertussen vol zit met fashionable things die ik leuk vind. Ik berg zo weinig mogelijk op zodat ik alles in het zicht behoud, het geheel is zo mooi.

Nee, serieus, ik kom terug van het shoppen en raad wie er verliefd wordt op haar nieuwe shiny stuff?

Short necklace – Simple comme bonjour

Baby pink top – Kling (bought@Lily)

Crown pen – the Box

XXX

One Response to haul: budgetshopping chique

  1. Sunshine says:

    De spulletjes zien er heel tof uit, ook al is het niet mijn stijl :))

Geef een reactie

