Review: Yes To Carrots Facial Cleanser

 

Het belooft:
Reinigt en vernieuwt. Combineert organische wortelsap, abrikoos, bronwater en dode zeemineralen.

Verpakking:
Niet eenvoudig-saai, je ziet dat het geen goedkope rommel is, ze hebben duidelijk wat aandacht besteed aan de verpakking. Het mocht wel wat meer gekleurd zijn.

Geur:
Heel aangenaamde geur, licht fruitig. Komt waarschijnlijk door de abrikozen die erin zitten.

Gebruik:
Breng ‘C is for Clean’ op een nat gezicht aan. Masseer het gezicht 1 minuut met de vingertoppen met ronddraaiende bewegingen en vermijd hierbij de ogen. Afspoelen met lauw water.

Tevreden?:
Ja, in een bepaald opzicht wel, de korreltjes zijn klein, wat ik niet gewoon ben van andere peelings. Normaal zijn de korreltjes wat groter. Ik vind dat het een peeleffect heeft, maar verder viel het resultaat niet op. Ik gebruik het graag voor de geur. Of ik het nog eens zal kopen? Neen, om het alleen voor de geur te kopen is de prijs te hoog en, in vergelijking met andere peelings had deze de textuur van een crème, met zachte, kleine korreltjes terwijl ik liever de bolletjes voel bij een peeling.

Cijfer:
6/10

Het product (100ml) is bij drogisterijen als Essenza of Zalando.nl bv. te koop voor €10.99

* klik op de foto’s om een groter beeld te krijgen

Mening van Seeske

3 Responses to Review: Yes To Carrots Facial Cleanser

  1. Marie says:

    Hmm… jammer!
    x

  2. Seeske says:

    jammer dat ik dit product van Yes-To-Carrots niet zo goed vond, maar dit houdt me niet tegen om andere producten van deze lijn uit te proberen!

  3. Marie says:

    Ik ga trouwens terug met mijn blog beginnen!

Geef een reactie

